Jag vill hålla en session om...

SSWC-Cup i Pafboll

Vi kör väl en favorit i repris. Kommer Google ställa upp med ett lag mot årets Paf Charity Cruise dvs Havskampen? Antingen kan man vara väldigt spontant och så bara spelar vi, som förra året och det var ju onekligen ganska kul. Dessutom kan vi göra en liten cup av det och kanske skrapa ihop ett pris till det vinnande laget? Minst fyra lag känns väl som ett minimum.
Paf kan bidra med något till prispotten, fler som vill vara med är bara roligt så det blir riktigt trevligt pris.
För er som inte vet vad det är så kan ni kolla på SSWC-filmen, Pafboll är när folk springer runt i stora badbollar och försöker spela fotboll och knuffa på varandra.
Så här hade Henrik Löwenhamn det inne i en boll under en match förra året, http://www.youtube.com/watch?v=hkzhvx57DmQ
Notera det barnsligt förtjusta fnissandet.

13 röster
Rösta
Logga in
Kolla!
(tänker...)
Återställ
eller logga in med
  • facebook
  • google
Jag accepterar terms of service
Inloggad som (Logga ut)
Du har kvar! (?) (tänker…)
Mårten SkånmanMårten Skånman delade denna idé  ·   ·  Admin →

2 kommentarer

Logga in
Kolla!
(tänker...)
Återställ
eller logga in med
  • facebook
  • google
Jag accepterar terms of service
Inloggad som (Logga ut)
Skickar ...
  • Mårten SkånmanMårten Skånman kommenterade  · 

Klart du ska vara med Petter, finns en tråd i Facebook-gruppen också. Man kan ju tänka sig att vi inleder med en lite mer ordnad cup för föranmälda lag, eller lag som bildas på plats är ju också trevligt. Sedan spela lite mer spontant efter den. Typ som barnen gjorde förr på bakgårdarna :-)

• Petter WallbergPetter Wallberg kommenterade  · 

Jag missade detta förra året, skulle vara sjukt kul att få vara med och testa :D

Feedback- och kunskapsbas