Jag vill hålla en session om...

Hur man knyter ihop en knytkonferens

Hur gör man egentligen när man arrangerar en s.k. knytkonferens / unconference? Pernilla Näsfors (@pernillan) samlar ihop en panel med arrangörer av olika knytkonferenser: Tomas Wennström eller Kristin Heinonen från SSWC, Stellan Löfving och/eller Maria Gustafsson från WebCoast och Heidi Harman eller någon av de andra tjejerna bakom GeekGirlMeetup har lovat att delta.

Skriv gärna de frågor ni skulle vilja ha svar på i kommentarsfältet! Exempel på några frågor jag tänkt ställa är dessa: Hur mycket jobb ligger bakom? Hur mycket är det rimligt att ta betalt för olika typer av sponsorplatser? Vilka problem kan uppstå? Hur samordnar man frivilliginsatser? Vad har deltagarna gett för respons i utvärderingar? osv osv...

71 röster
Rösta 0 votes Rösta Rösta
Rösta
Logga in
Kolla!
(tänker...)
Återställ
eller logga in med
  • facebook
  • google
Jag accepterar terms of service

Du kommer att få ett konfirmationsmeddelande genom epost med en länk för att skapa ett lösenord (frivilligt)

Inloggad som (Logga ut)
(tänker…)
PernillanPernillan delade denna idé  ·   ·  Admin →

2 kommentarer

Logga in
Kolla!
(tänker...)
Återställ
eller logga in med
  • facebook
  • google
Jag accepterar terms of service

Du kommer att få ett konfirmationsmeddelande genom epost med en länk för att skapa ett lösenord (frivilligt)

Inloggad som (Logga ut)
Skickar ...
  • PernillanPernillan kommenterade  · 

Tjoho! Sessionen blir av på fredagen! Nu hoppas jag att ni kommer med förslag på frågor ni skulle vilja ha svar på från panelen!

• Niklas WikmanNiklas Wikman kommenterade  · 

Här bokar man upp sig lite spontant i sista minuten mest för att spionera på konceptet inför en kommande knytkonferens runt foto... Så finns det redan ett förslag till griden, kan det bli bättre.

Kunskap om Bas- och Hjälpdisk